marți, 4 iunie 2013

Nimic nou sub soare...

Romania, tara mea de glorii, tara mea de dor!
Tara mea are campii manoase, dealuri inalte si mandre flori- spunea o poezie a copilariei mele. Si cam atat. mai adugam ceva fapte istorice , cativa conducatori curajosi, si lista se cam termina. De fapt, poate continua, insa cu lucruri mai ciudate. Romnaia este tara unde e bine sa traiesti in umbra- altfel risti sa ajungi la inchisoare. Este tara unde saracia lucie si bogatia aproape fara limite traiesc sub acelasi acoperis. In tara mea se promoveaza lipsa de competenta si de profesionalism- care sunt cel mai bine platite, mediocritatea si necinstea. Tara mea este condusa de oameni lipsiti de patriotism, de grija pentru soarta noastra, oameni fara studii, sau care obtin mult prea usor diplome univesritare sau academice. Sunt mediatizati semianalfabetii, agresivii, arogantii. Tara mea a fost vanduta la mezat, padurile defrisate, apele secate, bogatiile subsolului concesionate. In tara mea se solicita eliberarea puscariasilor si se sustin condamnatii ( cu suspendare!!) , iar cei care ar putea sa ii dea faima si prestanta sunt tinuti in anonimat.
"Cum nu vii tu, Tepes Doamne, ca punand mana pe ei,
Sa-i imparti in doua cete: in smintiti si in misei,
Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni,
Sa dai foc la puscarie si la casa de nebuni!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu